Eerste huiscakejes zijn gelukt! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Chantal en Ellen Hermes en Nelissen - WaarBenJij.nu Eerste huiscakejes zijn gelukt! - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Chantal en Ellen Hermes en Nelissen - WaarBenJij.nu

Eerste huiscakejes zijn gelukt!

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal en Ellen

10 September 2014 | Nederland, Veghel

Vanmiddag aan het bakken geslagen. De eerste huiscakejes zijn gelukt. Komen jullie ze ook proeven zondag in Gemert! Ook een gesprekje gevoerd met de medewerkers van de buitenschoolse opvang in Gemert. Zij gaan met de kinderen vogelhuisjes maken en verkopen. Erg gaaf dat iedereen zo enthousiast is! Inmiddels hebben we bijna alle locaties van Fides een bezoekje gebracht om onze reis zelf te promoten. En er is zelfs al een reactie uit Zuid Afrika!
To be continued

• 10 September 2014 - 18:24

Theo Nelissen:

Lieve dames.

Blijkbaar werkt jullie enthousiasme erg aanstekelijk.
    Wat fijn die geweldige bereidheid tot meewerken.
    Hopelijk wordt dat tot in Zuid Afrika gevoeld.
    Anders zullen ze het spoedig merken.

Toi toi mesungas!!!

• 10 September 2014 - 21:47

Wiljan Jansen:

Hallo dames,

hebben jullie een vlag of folders nodig voor zondag van Homeplan we hebben deze in het Bouw Advies Instituut in Gemert liggen, laat maar weten.

Gr. Wiljan Jansen 0657-314949

ps we gaan waarschijnlijk in jan/febr naar Mexico

• 10 September 2014 - 21:54

Tiny:

Hey dames, wat leuk dat er zoveel mensen mee helpen om het goede doel te spekken. En succes met huisjes bakken

• 12 September 2014 - 10:29

Leonne:

Super stoer, Ellen (en ook Chantal)! Veel mensen hebben het erover maar jullie doen het ook echt; handen uit de mouwen en oan de geng! Ik wens jullie veel succes met alle voorbereidingen!