Moe maar erg voldaan na de jaarmarkt in Gemert - Reisverslag uit Berlicum, Nederland van Chantal en Ellen Hermes en Nelissen - WaarBenJij.nu Moe maar erg voldaan na de jaarmarkt in Gemert - Reisverslag uit Berlicum, Nederland van Chantal en Ellen Hermes en Nelissen - WaarBenJij.nu

Moe maar erg voldaan na de jaarmarkt in Gemert

Door: Chantal en Ellen

Blijf op de hoogte en volg Chantal en Ellen

14 September 2014 | Nederland, Berlicum

Afgelopen week heeft alles in het teken gestaan van de jaarmarkt in Gemert, die vandaag gehouden werd.

Zo hebben we onder andere via Facebook van bekenden maar ook van 2 onbekenden cakevormen te leen gekregen in de vorm van huisjes.
's Avonds dus op en neer rijden om ook in Rosmalen een cakevorm te pakken te krijgen. Hoe meer vormen, hoe sneller het bakken gaat en hoe meer we er kunnen maken. Dus rijden maar.

De hele zaterdag heeft er een straat in Veghel genoten van een heerlijke geur. Met steun van mevrouw Simons, de moeder van Chantal, heeft Chantal vele huisjes de oven in laten gaan om er als mooie cakehuisjes uit te komen. We hadden hierdoor 2 kratten vol cakejes om te kunnen verkopen. Dankjewel, het heeft geholpen!

Alles is uitvoerig gecheckt om er voor te zorgen dat we op de jaarmarkt zelf niets vergeten zouden zijn. En zodoende konden we vanochtend met een gerust hart opstaan. Alles onder controle. Controle die we in Zuid-Afrika niet hebben, maar nu dus nog wel.

We hebben een hele mooie dag in Gemert achter de rug. De zon scheen volop en de stemming zat er goed in. Het was erg lief van onze collega's uit Gemert dat zij vrijwillig de kraam bemand hebben. Hun enthousiasme over ons project hebben ze volop uitgedragen. Fantastisch is dat alle cakejes op waren aan het einde van de dag. We hadden een activiteit met enveloppen trekken. Ook alle enveloppen waren bijna op en we hebben maar een paar prijsjes over. Kinderen hebben geloomd met de spullen die gedoneerd waren door Loomstore Waalwijk en we hebben zelfs meer dan 300 zakjes looms kunnen verkopen. Hiervan was de helft van de opbrengst voor ons goede doel en alles wat over gebleven was, konden we teruggeven zonder kosten.

De totale opbrengst voor ons goede doel vandaag is 332,50 euro! Iedereen dus erg bedankt voor je bijdrage op welke manier dan ook.

We hebben nu een goed gevoel en we zullen slapen als roosjes vannacht, want we zijn total-loss. En dat geeft helemaal niks, want we hebben het er allemaal graag voor over!

Welterusten!

• 14 September 2014 - 21:23

Joyce:

Dat ziet er heel gezellig uit!
    Fijn dat het vandaag zo'n succes is geworden.
    Ik ben weer trots op mijn collega's.

• 14 September 2014 - 21:45

Tiny:

Gefeliciteerd met de geslaagde middag en de opbrengst daarvan, super.

• 14 September 2014 - 22:52

Jan En Lisette:

Proficiat met dit mooie succes

• 14 September 2014 - 23:23

Hans Simons:

Nou,dames dit mag er wezen.goed gedaan wij zijn trots op jullie,,!,! Hanneke en hans

• 15 September 2014 - 07:20

Wim Van De Steeg:

Ijverig en kundig in het werk en "vrije tijd"! Dat verdient een compliment en een bijdrage.

• 15 September 2014 - 16:16

Miriam:

Hoi collega's
    Jullie hebben het er maar druk mee!! Maar mooi dat al jullie harde werken wordt beloond en resulteerd in een prachtig bedrag maar ook enthousiaste collega's. Ook in Boekel zijn willen ze een actie voor jullie op touw zetten.

• 15 September 2014 - 17:18

Chantal:

Hartelijk dank voor al deze mooie complimenten. Wij voelen ons enorm gesteund in dit mooie project. Wij genieten na van een fijne enerverende jaarmarkt gisteren. To be continued....