Weer even een tussenstand... - Reisverslag uit Berlicum, Nederland van Chantal en Ellen Hermes en Nelissen - WaarBenJij.nu Weer even een tussenstand... - Reisverslag uit Berlicum, Nederland van Chantal en Ellen Hermes en Nelissen - WaarBenJij.nu

Weer even een tussenstand...

Door: Chantal en Ellen

Blijf op de hoogte en volg Chantal en Ellen

16 Oktober 2014 | Nederland, Berlicum

Tjee, ongelofelijk is het de laatste paar dagen: iedere dag op kantoor liggen er enveloppen op het bureau van Ellen of in onze postvakjes: enveloppen van collega’s die zelf een donatie leveren of die de donatie van de locatie zelf komen brengen. Daarnaast zijn we ook uitgenodigd om op locaties de donatie te komen halen. Zo was Ellen vanochtend op bezoek bij de combinatiegroep in Venhorst en op ’t Stappertje in Boekel. Mooie foto’s hiervan zijn weer bijgevoegd.
Thuis krijgen we ook onverwacht bezoek van vrienden en familie die een envelop willen afgeven en dan alle anderen die geld hebben overgemaakt aan ons of rechtstreeks aan Homeplan.
Het gaat nu zo hard dat we weer graag een tussenstand willen geven. Dit is namelijk het bedrag van 2279,60 euro. Maar natuurlijk vinden we t leuk om nog meer mee te kunnen nemen. Dus voel je vrij….

Enkele locaties willen graag ook nog de herfstvakantie gebruiken voor hun acties. Het totaalbedrag zal dus pas na onze reis bekend gemaakt kunnen worden.

We krijgen ook tips als: jullie hebben nu wel potloden voor de kinderen, maar hebben zij eigenlijk wel puntenslijpers? Inderdaad niet aan gedacht, maar via Floortje Vogels van de firma Heutink kwam DHL vandaag een mooi pakket afleveren! Weer onder de indruk van de bereidwilligheid van anderen.
Zo ook van Mariëlle van Schijndel: een handige heuptas te leen, zodat we onze persoonlijke waardevolle spullen dicht bij ons kunnen houden.

Het is nog maar 2 nachten slapen in ons eigen bed. Zaterdagochtend om half zeven vertrekken we vanuit Veghel naar Schiphol. We landen om 21.15 uur in Johannesburg. Elke keer wanneer het mogelijk is (dwz als er wifi is) zullen we proberen foto’s en verhalen op deze site te zetten.

We wensen iedereen een fijne herfstvakantie of anders veel werkplezier. Tot over 12 dagen!

• 16 Oktober 2014 - 21:44

Joyce Van Dommelen:

Zet 'M op dames! Nu de laatste voorbereidingen voor vertrek.
    Jullie hebben het er maar druk mee.
    Vandaag even persoonlijk Ellen een goede reis gewenst.
    Chantal, ik zie je denk ik niet meer persoonlijk, dus vanuit hier wens ik je/jullie een super reis toe. Een reis waar jullie veel goeds doen voor kinderen die jullie hulp heel goed kunnen gebruiken. Ik vind het geweldig dat jullie dit doen.
    Succes en geniet ervan!
    Groetjes Joyce

• 17 Oktober 2014 - 08:42

Lies:

Hallo Chantal en Ellen.

De laatste loodjes. Wat zullen jullie blij zijn als e in het vliegtuig zit. Ik wens jullie een fantastische reis toe. De dankbaarheid van de mensen daar is niet te beschrijven, net zoals de kick die het jezelf geeft. Heel veel werkplezier in Afrika en ik kijk uitnaar de volgende verslagen en foto's.
    Groetjes Lies

• 17 Oktober 2014 - 08:57

Wies:

Chantal en Ellen,

Nog een nacht en dan gaat jullie grote uitdaging en avontuur beginnen! Ik wil jullie veel succes, plezier en spierballen wensen om die huisje te bouwen! Maar dat komt vast goed heb ik zo'n idee. Groetjes wies

• 18 Oktober 2014 - 09:37

Thea En Mari:

Hoi
    Een hele fijne reis en heel veel succes met jullie project daar.
    Groetjes Thea en Mari Brugmans.